LED multiplex

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Březen 2 09:56:30 CET 2007

Vzhledem k tomu, ze to byla odezva na nemultiplexni rizeni vetsiho poctu LEDek
> Bez multiplexu by se me to taky libilo, ale dovedete si tak predstavit obsluhu 60.000 RGB LEDek ??
tak jsem nemyslel, ze v tom jazykove zabloudite.
Omlouvam se, pouzil jsem intuitivni preklad terminu "discrete" a "multiplexed", ktery vetsina mych zakazniku pouzivaicich
svahilstinu pri komunikaci o zpusobu rizeni displeje pouziva :o)

Nemusi to byt low-cost, ale cena realizace hraje vzdycky roli.
Dovedete si predstavit rozdil v cene pri cca 6qm a pouziti nejake primitivni vyrobni technologe, treba dvouvrstvy tistak a letovani
vlnou spodni plochy vcetne lepenych SMD s pripojenim pres nezbytny pocet komunikacnich vodicu a napajeni
proti sofistikovane verzi s 8-mi vrstvym tistakem, tisici konektorovych propojenimi a pripadnou dumyslnou kabelazi k ridici jednotce
s 11k integrovanych budicu pro "individualne budenie" ???

Danhard
*******

Mno, predovsetkym by som nezacal dvojvrstvovym plosakom... Vobec by som
nezacal s predstavou, ze to nahnahnam spolu s diodami na jeden plosak.
Nehovoriac o tom, ze sme sa zatial este nebavili o planovanych rozmeroch
(rozteci a ploche bodov) ani o type LED, napajani, potrebe mobility,
modularity, pohyblivosti ci statickosti atd.atd.atd.atd.atd.

Este raz, nebavime sa hadam o lowcoste pri 60k pixeloch. Nie zeby bol
taky displej nepredstavitelny technicky, ale marketingovo sa mi to zda
ako nezmysel.

Aj ked, ak sa pozeram na ten co visi v BA oproti Tescu, tak to je teda
dobry sh*t...

Uprimne, taky velky display som este nestaval, ale s multiplexom som si
aj na tych malych (~2500 RG) uzil dost na to aby som pri niecom vacsom a
drahsom povedal hned na zaciatku: nie, dakujem.

wek

Jazykove PS.: Ja si "diskretny" vzdy predstavujem ako opozitum k
"integrovany", co tak pouzit skor vyraz "individualne budeny" ako
protiklad k "multiplexovany"?