Elektronicky obojek - fakt existuje

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Pátek Březen 2 07:07:59 CET 2007

Mám obojek , který nejen že dává korekční impulsy ale má i na dálkači tlačítko na pípátko a v praxi to bohatě stačí, pes už ví, že když na něj zavolám a on neposlechne tak pípnu a to stačí aby bez váhání přiběhl, navíc dostane pamlsek , je velmi nežádoucí používat korekční pulzy (u mého obojku je možnost volit jejich intenzitu) pes neví co ho bacilo a může podlehnout panice a nepřivoláte ho a je malér, na impulzy ho musíte naučit.

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz