trojfazovy usmernovac

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 1 21:08:23 CET 2007

 1.3.2007, 20:57:10

ty seleny se chovaji podobne jako zenerka cca 200V a "tepelna ochrana"
pokud mne neklame pamet vybavuje kdyz 1)proud je vetsi nez nastavena
hodnota  OR 2)proud ve vsech trech fazich neni stejne velky.
Takze: pokud vypadne napeti v jedne fazi, proudove pomery na selenech
se zmeni a rele zareaguje.
Teda aby bylo jasno, jen strilim od boku.
Jinak jeraby patri mezi "vyhrazena zarizeni" kde jsou dost velke
pozadavky na bezpecnost a kazdy amaterismus zavani tezkym prusvihem.
Tak jestli by snad nebylo lepsi si na tu rekonstrukci nechat udelat
projekt od nejake jerabnicke firmy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz