SHT11 a SILABS C8051F410 ?

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Březen 1 19:34:40 CET 2007

Dobry den,
nezabyval jste se prosim nekdo pripojenim SENSIRION vlhkostne teplotnich cidel k nejakymu procesoru od SILABSU (treba C8051F410)?
Nejak mi to nechce komunikovat. Puvodne jsem chtel vyuzit SMBUS. Pak jsem vzhledem k startovaci podmince zvolil originalni priklad vyrobce, ale nejsem z cidla schopen vymacknout vic nez MSB bajt s hodnotou (teplota) cca 0x18, LSB je 00 a CRC 00.
Pri komunikaci prepinam v registru PxMDOUT pro datovou pinozku 1a 0 (cteni 0 open drain, zapis 1 push pull). Zkousel jsem i jine kombinace, ale ani tuk.
Osciloskopem vidim, ze startovaci podminka je OK, zápis do cidla taky, ACK cidla je OK a pak vidim nacitani 3 bajtu jejichz hodnoty jsem jiz popsal.
Kdyby nahodou mel nekdo napad, tak se prosim podelte.
pyrin