trojfazovy usmernovac

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Březen 1 19:16:04 CET 2007

Chápem Vaše úvahy. V danej problematike mám aký-taký rozhľad a zodpovedne
Vám budem tvrdiť, že kým nebude zapojený vývod z spojených katód, celý
usmerňovač je tam celkom zbytočne. Cez dve diódy zapojené proti sebe určite
nikdy žiadny prúd nepotečie (pokiaľ sú to ešte diódy  :-)    )
Pridať kontrolu prítomnosti všetkých fází samozrejme je možné, hoci nie som
presvedčený v danom prípade o jeho potrebnosti. Ak jedna fáza vypadne, bude
sa horšie odbrzďovať brzda. To sa zrejme hneď zbadá a na bezpečnosť to nemá
vplyv.
No škodiť to iste nemôže.

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jiri Fridrich" <mr.eli@volny.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 01, 2007 6:54 PM
Subject: RE: trojfazovy usmernovac

No problem je v tom, ze zarizeni je po castech rozkuchavano a ma byti
rekonstruovano.
Mam v planu tam instalovat normalni hlidac sledu a poradi fazi, nebo neco
podobneho, ale
zajmalo me, co chtel konstrukter rict timhle obvodem.
Doufal jsem, ze nekdo rekne - no to je jasny, je tam fazovej posuv, normalne
tam nic netece, ale kdyz vypadne pojistka, tak se stane to a to a najednou
tam neco tece a uz to lita ven...
I tak Vam dekuji za reakce.
ELI.