Casovani LPC21xx (ARM7TDMI-S) -- nejak mi to nevychazi

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 1 18:08:13 CET 2007

Slava, dekuji za vysvetleni!

> Novejsi rada LPC2101/2/3 ma moznost pristupu na GPIO pres "rychle"
> registry FIOSET/CLR/PIN. V jejim datasheetu pisou, ze tento pristup je
> 3,5x rychlejsi nez pres IOSET/CLR.
>
> Kdyz znasobim cas cyklu pro store 3,5x, tak se dostanu prave na tech
> 3,5x2x2+3=17 cyklu, ktere vam to bezi. Zkuste se podivat na user manual
> treba LPC2103, je tam nejake povidani ohledne rychlosti pristupu. Zcela
> presna casovani jsem tam ale take nenasel.

Skutecne, je tam rozdil 7 cyklu oproti 2 cyklum, coz je 3.5x. Jak
pisou v dokumentaci (vida, u techhle novejsich typu je o mnoho
upovidanejsi, nez predbezny navod od predlonske LPC2119), jsou stare
"pomale" registry napojeny jako periferie na sbernici AHB (VPB),
kdezto ty nove "rychle" primo na sbernici jadra ARM7TDMI.

Tak ted uz muzu zase nejaky cas vypoctenym prodlevam instrukci verit
:)

Hezky vecer preje MP