LED multiplex

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 14:53:57 CET 2007

Ja jo dokonce se umim velmi dobre predstavit i 600.000 ledek a bez
multiplexu ;-)))))

Danhard
*******

Hm, to "hygienicka norma" treba chapat v zmysle CSN, nariadenia vlady
alebo nejako podobne?

Myslim to vazne, nam sa zdalo ~70Hz este tiez dost malo.

Ak by to malo ist na kameru isiel by som ja osobne bez multiplexu, ale
poznam jeden multiplexovany displej co sa objavuje v telke kazdy tyzden
a neblika... ta frekvencia je tam ale este o dost vyssia.

wek