LED multiplex

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 1 11:45:23 CET 2007

Datasheet nie je problem, len u GM moze byt niekedy problem zistit typ a
vyrobcu...

57 Hz je dost malo. Mohlo by to byt dost trebars na multiplexovane
7-segmentovky, ale nie na meticu bodov (aj ked je to dost individualne,
robili sme testovanie a u mnohych aj tych cca 60Hz stacilo). Pozrite sa
na ten display kutikom oka. Uvedomte si, ze u TV zohrava rolu aj dosvit
luminoforu, co je u beznych LED nie je. Trocha je to podobne u
monitorov, nie nahodou u SVGA+ CRT je 60Hz malo.

wek