OT: Ctecka chipovych karet ?

Sobota Červen 30 07:26:15 CEST 2007

Hezké ránko,

    ČSOB používá bezpečnostní kód 3x3 znaky (písmena a číslice) Platí
deset minut a pak se zruší. Je možnost používat normální SMS a nebo
šifrované. Pak je nutno zadávat ještě kód pro přečtení. Dělá to SIM
ToolKit. Záleží na nastavení, ale zadávat heslo pro přečtění hesla je
otrava. Ale všechny ostatní zprávy mi chodí šifrované.

    Osobně mi to připadá bezpečnější než certifikát nebo čtečka. Ale to
je asi věc názoru.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186