OT: Ctecka chipovych karet ?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Červen 29 21:46:29 CEST 2007

On Fri, Jun 29, 2007 at 09:47:21PM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> Puvodni zprava ze dne 29.6.2007 od Petr Tomasek:

> Bankovni SMS jsou sifrovane jiz na SIM karte, jedna se o bezpecny
> prenos. Pristup do chraneneho uloziste pomoci BPIN.

Tak nevim, o jake sluzbe jake banky se bavime, ale kuprikladu
pristup do internetoveho bankovnictvi CSOB zadnou zvlastni SIM
kartu ani BPIN nepouziva - proste se na nadefinovany mobil posilaji
kontrolni kody, ktere potom uzivatel zadava pres internet...

> Hlas neni sifrovan, pouze mezi mobilem a BTS, dale jde nesifrovane.

No, kdyz se vam to dal podari z tech optickejch kabelu odposlechnout,
tak vsechna cest. Odposlechnout GSM signal neni tak velky problem...

Jabber: butrus@jabbim.cz