SOHO Firewal pro 100Mbps ?

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Červen 29 13:13:35 CEST 2007

Spatny predpoklad. Pouzivam OpenWRT a mam zkusenosti s upravenym FW od
Olega, a tak jsem predpokladal ze to pujde. To ze tam nebude telnet jsem
nepredpokladal, i kdyz se na tim zamyslim, tak vlastne k cemu, uzivatel
by to mohl povolit a pak otravovat asus vlastni blbosti.

A jeste jsem mystifikoval. konfiguroval jsem to pred rokem a tak jsem si
na to nevzpomel, musi se upravit init skripty aby to vzalo vice nez dve
rozhranni. Jde jen o pridani rozhrani do skriptu aby se mu priradila IP
adresa.

ced