18F452 TMR1

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 12:14:12 CEST 2007

Zdravim.
Prepinani funguje, o to nic, ale pokud Vam bezi RTC z 32 kHz oscilatoru a prepnete na 4 MHz, je treba nejakym zpusobem resit prechodove stavy nez nabehne hlavni
oscilator a zase pri sleep to resit opacne. Cili menit za jizdy predvolby timeru, nejakym zpusobem to napocitat a podobne.
PLL nepouzivam. Pouziti soucastky s jinym datem vyroby je pro mne tezko myslitelne (nejblizsi drogerie s temihle vecmi je 110 km ode mne, cili
nakupuji v eshopu). Jeste mam v planu pouzit 18F4550 mam tu dva kousky zbyle v DIPu a uvidim, co to udela. Protoze ale
konstrukce musi byt koncem pristiho tydne u zakaznika, dopadne to externim oscilatorem s 32k krystalem. On na to maximalne specha za kazdou cenu.
Na webu jsem v jedne diskuzi nasel naprosto stejny problem a bohuzel take to tam nevyresili. A jak to vypada podle odezvy tady, tak jsem asi v CR prvni kdo to zkusil :-)))))

Dik za namety.

DH