generovani 32768

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 00:45:42 CEST 2007

 28.6.2007, 0:37:53

Mmmno, jesli vam milionkrat overene zapojeni kmita nejak divne, pak
bud mate vadne soucastky, nebo jste neco zvoral.
Je prada ze s Xtaly 32kHz je nekdy trochu obtiznejsi prace, ale
rozchodit se daji, spolehlive a stabilne.
Nebo muzete vzit tu 4060, co ji prodavaj za kazdym kerem za pakatel,
zapojit na ni Xtal 4.194..MHz, z nedeleneho vystupu pohanet PICe, a
32kHz odebirat za prislusnym delicem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz