OT:Problém s USB

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Červen 28 00:00:38 CEST 2007

V setupe BIOSu to ide urcite, ale pre uplne vsetky porty v PC. O
selektivom prinuteni len jedneho hubu na motherboarde neviem. No len
predne porty pouzivam hlavne na flash-kluce, kde je vysoka rychlost
vitana, takze som si radsej prerobil kabelaz v skrini :-)

miro

--- Vlada Andel <vaelektronik@vaelektronik.cz> wrote:

> No a nejde USB donutit na nízkou rychlost a pouzívat ho jako USB 1.0?
> Mozná
> by to v techto prípadech pomohlo.
> Andel

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/