RE: OT: Kartotéka

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 27 13:44:44 CEST 2007

Bohuzel to neni tak trivialni, protoze nepochybne maji asi tak tisic a jednu
povinnost posilat po vsech certech pojistovnovych a ministerskych nejruznejsi
vykazy a formulare, ktere nepochybne urednici meni casteji nez sve spodni
pradlo. Takze pokud lekar neni zaroven zapaleny programator, nezbyde mu nez
si koupit hotovy produkt (ovsem bohuzel viz muj minuly mail :=(((

Jakub Serych