RE: Kartotéka

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 27 13:38:33 CEST 2007

Kdysi jsem pomahal sehnat nejaky podobny program nasi detske doktorce a primo
jsem se zdesil. Konkurence na trhu je nulova a vych..ni programatori citi v
bezbrannych doktorech asi neco takoveho jako kdyz tygr uvidi v busi mirne
kulhajici antilopu. Proste z nich udelaji naproste idioty (dost se vsichni
divili, kdyz to na me po telefonu zkouseli a ja jsem jasne daval najevo, ze o
vecech vim daleko vic nez cele jejich obchodni oddeleni). Programy jsou
silene predrazene (radove desitky tisic na rok a pocitac, a kdyz potrebujete,
aby doktorka a sestricka ze dvou kompu videly ta stejna data, je to pro ne
temer neresitelny problem a stoji to naprosto nekrestanske penize navic.

Systemy maji dokonale propracovane zpusoby, jak z tech nebohych doktoru
trvale vymlacovat penize - systemy nesmyslnych povinnych aktualizaci atd.
atd.

Kdyz to porovnate napriklad s programy na ucetnictvi, ktere delaji defakto
stejnou cinnost (zapis a hrabani se v nejake stredne komplikovane databazi),
akorat z jine oblasti lidske cinnosti, jsou diky konkurenci v tehle oblasti a
neexistujici konkurenci v doktorke oblasti podminky naprosto nesrovnatelne.

Bylo mi tehdy z chovani firem a jejich naprosto arogantniho pristupu naprosto
na zvraceni. (venoval jsem se tomu tehdy (cca pred 3 roky) asi ctrnact dni a
obvolal a obmailoval jsem jich tak kolem 5).

Jakub Serych