Chlazení motoru
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Středa Červen 27 13:11:30 CEST 2007
Hezké odpoledne,
to ale určitě není tento případ. Některé lokomotivy to tak mají, ale
při rozjezdu se ventilátory málem zblázní jak se roztočí, je to slyšet
jak řvou a pak jejich otáčky klesají. Ale v té trmavaji se po rozjezdu
vetráky rozběhnout a běží pořád stejně rychle (je to cítit jak se
chvějí) a po zastavení ještě nějakou dobu běží a pak se zastaví aby se
při dalším rozjezdu mohli opět roztočit.
Já vím že pokud motory stojí, tak se nehřejí, ale na druhou stranu
předtím táhli a hřáli se. Připadá mi lepší nechat větráky běžet pořát,
už kvůli nim. Ale asi nějaký důvod bude, jen nevím jaký.
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Pavel Kadečka napsal(a):
> Když motor neběží, tak se nezahřívá, logicky není potřeba ho chladit.
> Přehřát se nemůže (doufám) jen bude chladnout dýl než s větrákem.
>
> Další věc, nevím jak je to u tramvaje, ale neni u některejch vlaků
> ventilátor paralelně na regulační odpory? Tj. čím větší úbytek na nich
> je, tím víc se větrák točí. Třeba to tak je i v tramvaji.
Další informace o konferenci Hw-list