Chlazení motoru

Saša Svobodová sasa.svobodova@centrum.cz
Středa Červen 27 13:11:30 CEST 2007


Hezké odpoledne,

    to ale určitě není tento případ. Některé lokomotivy to tak mají, ale 
při rozjezdu se ventilátory málem zblázní jak se roztočí, je to slyšet 
jak řvou a pak jejich otáčky klesají. Ale v té trmavaji se po rozjezdu 
vetráky rozběhnout a běží pořád stejně rychle (je to cítit jak se 
chvějí) a po zastavení ještě nějakou dobu běží a pak se zastaví aby se 
při dalším rozjezdu mohli opět roztočit.

    Já vím že pokud motory stojí, tak se nehřejí, ale na druhou stranu 
předtím táhli a hřáli se. Připadá mi lepší nechat větráky běžet pořát, 
už kvůli nim. Ale asi nějaký důvod bude, jen nevím jaký.

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje


					Saša K. Svobodová



*****************************************************************

          web: http://www.sasa.monty.cz

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
 mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186

*****************************************************************



Pavel Kadečka napsal(a):
> Když motor neběží, tak se nezahřívá, logicky není potřeba ho chladit.
> Přehřát se nemůže (doufám) jen bude chladnout dýl než s větrákem.
>
> Další věc, nevím jak je to u tramvaje, ale neni u některejch vlaků
> ventilátor paralelně na regulační odpory? Tj. čím větší úbytek na nich
> je, tím víc se větrák točí. Třeba to tak je i v tramvaji.




Další informace o konferenci Hw-list