RE: Chlazení motoru

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 27 13:09:03 CEST 2007

Prijde na verzi tramvaje, dnes se osazuji asynchronni motory, duvodu proc
vetraky vypinat muze byt cela rada, delaji kraval, docela zerou, pokud je
pravda co tvrdil jeden trmavajak tak 2kW kazdy vetrak.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, June 27, 2007 12:39 PM
To: HW-news
Subject: Chlazení motoru

Hezké odpoledne,

    chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Včera jsem jela po delší době
tramvají a všimla jsem si jedné věci. Že po zastavení soupravy se
prakticky okamžitě zastavují ventilátory. Vždycky jsem si myslela, že je
nejlepší nechat je běžet pořád, jednak kvůli chlazení (dochladí se
všechno hezky na teplotu okolí) a jednak kvůli motoru ventilátoru. Nevím
jaký je použit v této tramvaji, ale asi ani asynchronu nebude milé tolik
rozběhů. Nebo se pletu? Existuje nějaký rozumný důvod proč rozbíhat a
zastavovat motor větráku?

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186