Elektronicka zatez?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Červen 26 20:07:33 CEST 2007

Zrovna si neco takoveho pro sebe kreslim (ale nejde o vicenasobnou
zatez)... jestli budete mit zajem a aspon tak tyden pockate, vyvesim
nekde schemata, zatim jsem jeste nezkousel odladit analogovou cast -
chci, aby to umelo pulsni zatizeni aspon do 50 kHz a krome konstantniho
proudu i rezim "konstantni odpor" (samozrejme jen pri dostatecnem napeti
na svorkach) a rezim, kdy funguje jako paralelni regulator napeti
(zenerka) s omezenim max. proudu.

Do konce prazdnin bych chtel mit vzorek vc. dokumentace hotovy, driv to
nevidim moc realne.

Ivos