Bezdratova "rozbuska" ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 26 08:53:57 CEST 2007

Ale kazdopadne bych to opatril jeste nejakym casovacem k aktivaci (zmacknu
tlacitko a vysilacku to zacne poslouchat treba za 15 s) a systemem pro
deaktivaci, aby bylo mozne od toho bezpecne odejit a zase se k tomu bezpecne
vratit (treba v pripade selhani). Predstava, ze se stouram v nejake vybusnine
a odnekud z eteru se nahodou pririne odpalovaci signal neni moc prijemna.

Jakub Serych