FM modulator

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Červen 26 00:09:48 CEST 2007

 Já bych to tak řešil - umístil tam  třeba F konektror, který je určený
pro propojení s anténním vstupem VKV přijímače, nebo ant. rozvodu. No a
pak se do toho strčí kousek drátu a......! Ono tam i bez drátu něco
proleze.
Pokud by to mělo být naprosto legální, tak se to neobejde bez nějaké
homologace atd....
Nebo nakoupit hotové zařízení a "implantovat" to do finálního produktu.
Možná to vyjde levněji než cpát prachy do nějaké "homologace"

http://www.sz-chaoyu.com/668a.html
http://pira.cz/belkin.htm