Na jakem MCU (hotove desce) nejlepe zacit s embendded Linuxem?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Červen 25 01:23:03 CEST 2007

Zdravim,

pokial Vam predsa len nevadi nepritomnost LCD a sucasne pritomnost
Ethernetu, tak mojou volbou by bolo zariadenie zalozene na MIPS MCU
v routeri od Minitaru alebo konkurencie. Staci k tomu urobit adapter
TTL/RS232 k portu v krabicke, pripojit kabel do PC, stiahnut SDK
a precitat si dokumentaciu, pripadne najst vhodny know-how na forach
a zacat kompilovat opatchovane jadro, busybox a vasu aplikaciu.

Prednostou je cena od cca. 1000 Kc.

Lubos Medovarsky
Accelera Networks s.r.o.