[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Červen 24 19:42:46 CEST 2007

No pri chlazeni jo, pri topeni by ale bez izolace slo IMHO hodne tepla
do riti, protoze ta silnejsi trubka ma tak 60 stupnu.
Je mi teda divny, proc je vytlak pri chlazeni u venkovni jednotky
studeny? Studeny znamena, ze se to rosi, je to studene asi jako zpetna
trubka od vnitrni jednotky. To nejak nechapu, nebo je v te vnejsi
jednotce chladivo dochlazovano od zpetneho potrubi? To by pak logiku
melo. Jsem zvedavy, kdy se pustim do sundani krytu (zitra? Pozitri? ;-)
)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Sunday, June 24, 2007 7:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

Expanzný ventil je samozrejme vo vnútornej jednotke. Tepelná izolácia
trubiek nie je podstatná, Akurát tá hrubšia (sanie) sa izoluje preto,
aby voda z orosenia nerobila estetické problémy. Ak by ste izoláciu
nedali žiadnu, fungovať to bude presne rovnako. Ten postup odsatia
chladiva je správny.

                                           Milan  Mlynarčík