Na jakem MCU (hotove desce) nejlepe zacit s embendded Linuxem?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 23 21:18:26 CEST 2007

Je otazkou zda ma cenu stavet takovou desku a neni lepsi pouzit neco hotoveho, sam si hraji s WRAPem, jedine co zatim nemam doreseno je prave rizeni nejakeho toho LCD. Patram po nejakem vhodnem radici na LPC nebo v CR dostupnem radici do miniPCI za rozumne penize.