HEATSINK (chladic) Aluminum nebo Copper?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 23 20:28:13 CEST 2007

To prijde na konstrukci, rozhodne neplati, ze medeny chladic je vzdy lepsi nez hlinikovy. Obecne ma Cu lepsi teplenou vodivost, ale Al zase lepsi prestup tepla do vzduchu.Ciste teoreticky je nejlepsi volbou Cu jadro s Al vrstvou na telosmenne plose. Lepsi nez med je pak headpipe.