aplikace pro výpočet objemů ...

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 23 17:33:41 CEST 2007

>Tedy, pochopit, ze hledate optimalizaci rozlozeni v 3D prostoru
>mi dalo docela zabrat :)).

no to vite, copak vim ze se to jmenuje presne takhle? :-)

>Toto tema se tu nedavno probiralo, takze doporucuji prohledat archiv
>(v souvislosti s rozmistovanim obdelniku do velkeho obdelniku).
>Hledejte pod predmetem: Algotimizace prostrihu
>
>Demo aplikace pro rozmistovani palet do nakladaku naleznete
>zde: http://www.elektlabs.cz/downloads/naklad.zip

To je pekne, to je 2D. Ve 3D to je asi slozitejsi, co? Ale jinak je to asi to, co jsem potreboval, s tim, ze nevim, jak to pouzit k 3D a take tim, ze jsem si predstavoval, ze ty jednotlive parametry budu zadavat direkt a ne pres INI soubor, kdy to tedey neni simulace v realnem case, no ale to bych chtel asi moc .-)

vyzkouset, jak by to vypadalo s jinym poctem...
proto treba Z udelam 36 x Y x X
jsem si rikal, ze by takovou kalkulacku uz asi nekde > nekdo davno udelal,
nez abych to "programoval" v Excelu apod...