aplikace pro výpočet objemů ...

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 23 02:34:12 CEST 2007

zadany pouze rozmery a třo nektere a jde mi o to RYCHLE si vyzkouset, jak by to vypadalo s jinym poctem...

samozrejme to jde spocitat rucne, ale to je dost nepruzne je to dost vypoctu...

mejme teda konkretne kvadr A

10x11x5

a velky kvadr Z 36x11x ?

chci vedet ? pro to, abych ddo nej dostal 50 kvadru A apod...

A do toho jeste kvadr B 8x10x15, kterych tam potrebuju napr. 12, proto treba Z udelam 36 x Y x X

No ale pocitat Y a X to muze byt dosti narocne, nemyslite?  Tak jsem si rikal, ze by takovou kalkulacku uz asi nekde nekdo davno udelal, nez abych to "programoval" v Excelu apod...

> Od: skopalik@elektlabs.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 23.06.2007 01:15
> Předmět: RE: aplikace pro výpočet objemů ...
>
>Tedy popravde, at to ctu jak to ctu nechapu o co jde.
>Pokud mam zadany objem a chci pro kvadr (intuitivne predpokladam,
>ze se nejadne o nejake kulove vysece) spocitat rozmer c,
>tak to bude takto
>V=a*b*c
>c=V/(a*b).
>
>Slavek