[OT] klimatizace do baraku

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 22 11:11:51 CEST 2007

Stara zasada rika dvakrat mer, jednou rez, ja k tomu dodavam, je lepsi
chvili pocitat nez zbytecne betonovat :-)
Na prilis obecnou otazku necekejte konkretni odpoved, jinak receno, dokud
neusporadate exkurzy do vaseho sklepa necekejte rozumnou radu.

Pokud to spravne chapu mate problem s prehrivanim nejakého prostou v dome a
hledate zpusob jak to resit.
Pokud ano tak je potreba znat:
- velikost domu, strecha
- slozeni obvodového plaste, (z ceho je postavceno, jak izolovano)
- poloha domu (okres, neco blizsiho k lokalite)
- jak je postaven sklep, jake je slozeni a vlhkost obsypu sklepa

S temito udaji se jiz da delak kvalifokovany odhad. Nicmene pokud date
trubky do sklepa tak teplo stejne musí nejak prejit to okolního masivu tak
to jiz mate lepsi trubky zakopat na zahrade. V hloubce 1.8m je stal teplota
horniboveho masivu +7C.
Dalsi "dobra" rada nejlepsi reseni jsou ta ktera nespotrebovavaji energii,
napriklad investice do lepsich izolaci.