Napajeni DVD prehravace v aute

Pajpach pajpach@katedrala.net
Čtvrtek Červen 21 10:54:13 CEST 2007

Mam jedno uz nevyuzite autoradio s prehravacem DVD/MP3 a nekde mi lezi i
vyklopny 7" displej na strop. Kdyby nekdo mel zajem za par (tisici)korun to
venuju.

Jinak drtiva vetsina pouziva bud 12V, 5V nebo 12V, 3,3V maloco vsechny tri
napeti. Kazdopadne nedoporucuju pripojovat 12V natvrdo do palubni site.
Jednak jsou tam napeti od 6 do 16V celkem bezne, ve spickach i vic, druhak
to uzasne zesili do repraku piskani motoru. tech 12V je vetsinou pouzivanych
kpodivu ne na motorky, ale na napajeni OZ se zvukem. To DVDco mam ja ted v
aute ma odber 5V, 0,6A(spickove 1,5A) 12V 0,005A
A pro vlastni menic doporucuji na vstupu diodu a za ni dukladne blokovat, a
na vystupu opravdu dukladny vystupni filtr, aspon dvojity LC

S pozdravem
Pajpach
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 18, 2007 10:17 AM
Subject: Re: Napajeni DVD prehravace v aute

To se IMHO liší kus od kusu, ale není problém udělat si případně
step-up, pokud by tam bylo někde vyšší napětí než 12V, ne?

(BTW ten přenosnej DVD přehrávač bych nekupoval, to už vyjde cenově
nastejno starší notebook s DVD mechanikou a přitom to nebude
jednoučelový zařízení).

Jo a nakonec - jsou i DVD přehrávače ve tvaru autorádia:

http://www.aukro.cz/item204843286_autoradio_s_dvd_mp3_jpeg_.html

P.K.