Barvy konektoru na zvukovce.

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Červen 20 07:27:57 CEST 2007

To teda nevim kde byste nasel odkaz , ale vetsinou zelena = vystup repro ,
ruzova vstup mic .
Mimochodem do nekterych zvukovek to nastrkate jen tak a potom si to ten
ridici program vyzkousi a kdyztak ty vstupy prohodi .
A vubec nejlepsi popis budete mit v manualu k te desce pokud je to on-board
zvukovka nebo k te zvukovce.

s pozdravem

snehulak