Re: činitel zkrácení 50ohm semirigidu...?

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 19 14:02:27 CEST 2007

no az tak by som nejasal :-) Vsetky predchadzajuce odpovede boli spravne. Semirigid je len oznacenie jedneho typu kabla, ktory ma pevny vonkajsi vodic. Je to to iste ako keby ste sa pytali na RG58 alebo RG213. Je to len velkost. O kabli samotnom to cislo nic nehovori.
2.2/0.7 moze byt aj priemer vonkajsieho/vnutorneho vodica, to je tiez pomerne blizko :-)
Pokial nie je k dispozicii vysokofrekvencny merak da sa nizkofrekvencne zmerat kapacita a indukcnost a z nej si lahko vyratate rychlost sirenia.
b.