Re: činitel zkrácení 50ohm semirigidu...?

Jan.Kuba Jan.Kuba@seznam.cz
Úterý Červen 19 12:04:44 CEST 2007

Jo je to přesně tak!!!!!
Kdybych to opravdu mohl / měl po ruce techniku) nějak změřit tak to udělám. Samotným metrem to fakt nejde. Metod je více...  a bylo by to jednodušší než pouštět PC a psát do konve dotaz.  Vážně jsem myslel, že to někdo ví a hodí číslem.
Každopádně dík za návody, teorii jak vidím více či méně zvládá většina :-)

 Připadá mi to jako otázka