Napajeni DVD prehravace v aute

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Červen 18 11:26:29 CEST 2007

Hmm, ja videl nejlevnejsi za 2200 na pixmanii a to jeste chteli 250 za
postovny, za ty dva litry uz se asi fakt nevyplati to nejak nastlit. Mozna
do toho pujdu. I kdyz teda zrovna slovutna znacka to neni... :-)))))))))

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tony Malecky
Sent: Monday, June 18, 2007 10:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: Napajeni DVD prehravace v aute

Uz jsem nejake dvd opravoval a pokud se dobre pamatuju zdroj mel 4 napetove
hladiny. 12V urcite, ted nevim jestli 5V a 3,3V nebo jen jedna z nich a neco
zaporneho tam bylo taky (-5 nebo -12).

Zrovna vcera jsem potkal letak s prenosnym prehravacem za 2000kc.  ma to
jeste cenu bastlit z dilu?

http://www.letak.electroworld.cz/

Tony