Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červen 17 22:00:29 CEST 2007

 17.6.2007, 21:39:35

2SC3329 dela Toshiba
http://www.toshiba.com/taec/Catalog/Line.do?familyid=16&subfamilyid=45&subcategoryid=46&lineid=50
ale dostupnost bude asi bidna, stejne by mel sumet i 2N5087 ONsemi,
mozna i 2N5088/89 (ale tam datasheet mlci), ktere mozna budou
dostupnejsi.
O trochu horsi MPSA18 ma TME, mozna i nekdo jinej.
Maly Rin ma T v zapojeni SB, nekde jsem i videl takto reseny zesik,
proc se to vice nerozsirilo ?
FET pro nizkoimpedancni zdroj, to se mi nezda, FETy se spis hodi pro
vysokoimpedancni zdroje (kondenzatorovy mic.).

Ty MAT o kterych se zminuje Honza maji byt asi "MAT 02", "MAT 03",
jsou to dvojice nizkosumovych specialu, dost se to pouzivalo i pres
vysokou cenu (300-400 KC/kus), ale IMHO se uz nedelaji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz