Nízkošumové NF tranzistory ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Červen 17 13:14:20 CEST 2007

Dne neděle 17 červen 2007 12:30 Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>   rekonstruuji tu jedno starší audiozařízení (zesilovač) a jeho vstupní
> obvody jsou řešeny obstarožními tranzistory křemíkovými a dokonce i
> germaniovými (asi neměli tehdy soudruzi z Tesly vhodný typ NF Si PNP
> tranzistoru).

Někdy se Ge používaly i v "kremikove ere" diky malemu ubytku 0,3V a nebo diky
silne teplotni zavislosti v obvodech teplotni stabilizace.
Je tedy potreba vedet proc to tam je a na zaklade toho tu nahradu vybirat.

Zauvazoval bych jestli ma smysl ten zesilovac vubec rekonstruovat. Mozna by mu
uz v popelnici bylo lip.

Jakub