[OT] klimatizace do baraku

Libor libor@netron.cz
Sobota Červen 16 12:24:12 CEST 2007

Super napad, opravdu to jde ;-)
Byl jsem nedavnou v Turecku , presneji v dubnu, teploty 25 - 28 stupnu
vsichni turisti v kratkych trickach potili se jak prasata a nasi dva
domorodci-pruvodci  meli kozene bundy dlouhe kalhoty a provazeli nas za
plneho slunce cca 6 km po antickych vykopavkach.

Kdyz bylo 20 stupnu pod mrakem taxe klepali zimou.

Takze doporucuji trenovat , usetrite a za usetreny cas muzete zustat
dele v hospode  ,a o to vice usetrenych peniz  muzete nahazet do
automatu ;-)))))

LK