RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Červen 16 01:17:03 CEST 2007

V podstatě je to jedno, běžně na drát nacvakávám licnový konektory a ještě
jsem se nesetkal s tím, že by to pak zlobilo. Osobně si myslím, že na drát
jsou tři zuby, protože všechny licnový konektory, který máme, jsou
dvouzubový. Navíc drát jde hůř "proříznout", možná proto jsou tři zuby, aby
byla jistota, že někde ten kontakt je...

PS: Možná kdyby se ty moje vyrobený kabely měřily kvalitním měřákem, tak
neprojdou CAT6, CAT5e by měly projít...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death