Anteny

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Červen 15 19:49:38 CEST 2007

RG58 je tkanička, kterou je možné použít maximálně tak na krátké
propojky na KV. Na KV je použitelný kabel RG213, Na VKV se nejčastěji
používají H1000, Aircom + a podobné. I tyto kabely mají značný útlum ale
jejich cena je ještě snesitelná. Lepší kabely pak stojí přes 200kč/m a
konektory na ně přes 2000kč což už je málokdo schopen akceptovat. Na
propojky na VKV je pak dobrý Aircell.
Ty dražší kabely jsou nutné z jednoduchého důvodu. Kvalita odpovídá
ceně. Když si na VKV dáte 20m RG213, budete hluchý jak poleno a půlku
výkonu spálíte v kabelu.

	Martin