[OT] klimatizace do baraku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červen 15 14:18:45 CEST 2007

On Fri, 15 Jun 2007, aze wrote:

> Ještě malá poznámka: u těch "samoinstalačních" jednotek jsou trubky uzavřeny
> spec. koncovkami, jedním koncem jsou spojeny s vnitřní jednotkou a celé je
> to už z výroby vakuováno a naplněno chladivem s mírným přetlakem, takže
> odpadne ta část čerpání a proplachování. O to je to jednodušší.

Ted jsem zrovna neco takoveho videl v Makru . Jmenovala se nejak na
H.... stala asi 10.7kKc a u vnitrni jednotky bylo smotane cca 4-5m trubek
zakoncenych takovymi vetsimi koncovkami. Predpokladam ze je to ta
samoinstalace. Vykon byl asi 2.7kW coz neni zas tak moc prehanna cena.
Meli tam jeste jednu silnejsi (taky predplnene vnitrni trubky) a pak dve
mensi uz klasika. Vse od jedne firmy . Vsude samozrejme papiry s kontakty
na montazni firmy.