Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červen 14 14:33:50 CEST 2007

> je pravda ze nasvitit halu/prostor pro voziky nejakyma infra reflektorama neni problem, mam signal/nemam,
> no a "cepici" resit spolecnou foto-neco = nemam svetlo, nejedu vubec .
> tomik.

Zdravím,
  a ono Slunce není jeden velký infra reflektor ? Spíš si myslím, že je-li hala nasvícena výbojkami, bylo by lépe detekovat těch 100 Hz, to se v přírodě opravdu moc nevyskytuje.
  Ale kdybych já byl řidič takového vozíku, udělám si "čepici" s lampičkou, která bude simulovat vlastnosti denního světla, a budu jezdit v hale jako Fittipaldi :-).
          S pozdravem Pavel Troller