Re: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 14 14:10:39 CEST 2007

Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.Delal jsem nekde, kde prijede auto k zavore a ta podle vestaveneho cipu pozna, ze ho muze vpustit. Bohuzel jsem na tomto technickem reseni nepracoval a tak nemohu vice pomoci. Kdyz jdete pesky, tak na cca 30 cm s kartou.
Jindra Polivka

  Ale u toho RFID čipu je nutno dodržet nějakou snímací vzdálenost v řádu centimetrů - u pětimetrových vrat a metrového vozíku dost těžko proveditelné. Chtít po řidiči aby se přihlašoval je zcela iluzorní - systém je namířen proti němu.
  Dále je nutné vypracovat SW který bude evidovat vozíky vně a uvnitř a bude v čase více méně reálném obsluhovat všechny vstupní body.

  L. Kručinský

  Asi nejjednodussi a i nejlevnejsi mi prijde RFID chip a to i pro pripad, kdy je voziku vice. Indukcni smycka neni spatna, ale hala, jak jsem pochopil je velka a muze byt problem.
  Jindra Polivka