Re: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 14 12:12:55 CEST 2007

2 snimace
Jindra Polivka

On Thu, Jun 14, 2007 at 11:13:54AM +0200, RV wrote:
> Dva napady jen tak co mi blesklo hlavou:
>
> Nesel by do podlahy ve vratech zalepit RFID cip a na vozik dat snimac?
> Pokud se to da udelat tak ze ten vozik nemuze ten cip minout (eventuelne
> jich dat vic vedle sebe). Pak jen spravne zinicializovat ze je venku.

Tim se da dobre zajistit, jestli je vozik ve dverich, ale
nikoliv uz kterym smerem jede...
(A jak osetrite situace, kdy napul vjede do dveri a hned zas
vycouva...)

P.T.