OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červen 13 12:48:53 CEST 2007

Nemám tady asi začátek threadu, můžete prosím napsat link na tu službu?
Vypadá to celkem zajímavě.
Tisknou oboustranně?
Jak organizujete ty stránky, aby vám to pak přišlo tak jak jste chtěl?

Takhle?

4	1
2	3
8	5