OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 13 08:00:01 CEST 2007

No to je jednoduche - mame nekolik typu tiskaren:

B&W rychlotiskarny, ktere tisknou z pasu rychlosti tusim (nevim zda se
neupgradovalo) 220 A4 za minutu duplexem (pas je siroky na dve A4),
ktere se pouzivaji na tisky bez barevneho podtisku - dokazeme ale
samozrejme tisknout na nich i grafiku - tedy loga a treba podpis neni
problem.

pak mame volnolistove oboustranne tiskarny, ktere umi cernou barvu plus
volitelnou dalsi barvu (vymeni se zasobnik s tonerem), ktere se
pouzivaji na volne listy s moznosti bud zvyrazneni nebo odliseni casti
textu - treba podpis aby vypadal jako psany inkoustem. Tyhle tiskarny
maji i moznost termovazby - padaji z toho hotove knizky. Padaji z toho
krasne datasheety k soucastkam :-)) Vzdy jsme chteli tohle nabizet i pro
obycejne lidi (dorucili bychom to az do schranky), ale vsechno to konci
na tom ze nase banky nepodporuji mikroplatby a zpoplatneni SMSkou je
zase omezeno maximalni cenou za SMS. Bylo by to treba super pro VS a
studenty, kteri valci s tim kde sehnat skripta nebo knizky.

dalsi tiskarny jsou plnobarevne - ty se pouzivaji jen velmi vyjimecne
(cena tisku) a momentalne se pouzivaji hlavne na tisk pohlednic - mozna
jste preci jen zaslechl o moznosti vyfotit mobilem fotku, napsat adresu
a text pohledu a poslat jako MMS - tohle je jedna z poslednich sluzeb
Hybridni posty. Bohuzel tuhle velmi nadejnou sluzbu potiraji operatori,
nebot chteji za prenos 3x vic nez z toho mame my za papir, vytisteni a
doruceni.

samozrejme nabizime i tisk na papir dodany zakaznikem a dotisk informaci
- bezne delame to ze dotiskujeme do takovych papiru ruzne kolonky a
prevyplnujeme formulare nebo slozenky
vetsinou to ale funguje tak, ze zakaznik doda jen graficky navrh a mu
zaridime vyrobu papiru u naseho dodavatele - ma to nekolik vyhod - vime
jaky papir nam jde do tiskarny a vetsinou to zakaznika vyjde i levneji.
Papir je ulozen v nasem klimatizovanem skladu - kd ema spravnou teplotu
a vlhkost.