Pristroje za odvoz

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Středa Červen 13 00:02:01 CEST 2007

Nazdar,

   skratim to. Kurnik, tak som sa tesil, az budes mat nieco
"mensie" na vyradenie ... (xW/xMHz zosilovace su tak trochu mimo
mojho zaujmu). Tiez by som asi zaplakal, keby som mal vyhadzovat
nieco funkcne, co moze este niekomu dobre posluzit. Neklesaj na
duchu, je to bohuzial bezne, co svet svetom je. Swine su vsade,
ale dobrych ludi bude snad vecsina ...

Slavo T.