Pristroje za odvoz

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 12 23:22:05 CEST 2007

Dobry vecer,
Admin prepaci...
Pred par dnami som sem (a len sem a len v slovenskom jazyku) posielal
mail s ponukou vyradenych pristrojov za odvoz.
Dnes za mnou prosiel kolega (s pomerne vysokym postavenim v nasej
organizacii) aby sme si vysvetlili co s tymi pristrojmi presne urobit.
Proceduru ale uz velmi dobre poznam, lebo vzdy som vybavoval papiere,
zaplatil zbytkovu hodnotu a potom mal uz len dobry pocit ze vyradene
pristroje ktore by sme normalne vyhodili este pomozu nejakym nasim
radioamaterom.
To bolo az do teraz kedy to nejakej kurve nedalo spat. Takze od teraz uz
ziadne vyradene pristroje. Aj keby som pri tom mal plakat tak vsetko
pojde rovno do kontajnera.
Clovek chce pomoct, stoji ho to usilie a peniaze a toto dostane za
odmenu. Ceskoslovenska natura sa naozaj nezapre. Zajtra ide cela paleta
do srotu.
balu