Ruseni silovymi rozvody

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červen 12 19:30:44 CEST 2007

To zalezi od toho, co bude pripojene za tym elektromerom. Ono 50Hz tam sice
bude tiez, ale vacsia sranda bude rusenie impulzne od toho zariadenia pri
prechodnych dejoch... Taky niekolko kw cirkular dokaze urobit svoje. A o
ruseni nemusite vediet vobec nic. Blikanie ziaroviek si urcite uz videl.

Inak silove rozvody musia splnat tiez nejake normy a pri testoch EMC sa na
to pamata. Je okolo toho cela pekna kategoria noriem. Takze ja by som to
riesil od pripadu k pripadu. Ale najprv by som si tam dal nejaky merac
vypadkov a rusenia aby ste mal aspon aku taku predstavu, s cim vsetkym
budete mat docinenia...

Pokial taky idete robit, tak budete mat o peknu zabavu postarane.
Monitorovat kvalitu siete je pekna a velmi vynosna vec, zial naroky na
zariadenie su prilis vysoke a chce to niekolkorocny vyvoj a bohate know-how.
Je to vcelku pekny challenge na bezpecnost, odolnost, emc, konstrukciu ci
programovanie. Ale hlavne chce to urobit poriadnu analyzu a prepracovat
metodiku merania. Ako rad by som sa niekedy niecomu takemuto venoval...

A.