Dostupnost procesoru AMD X2 Athlon se spotrebou 45W

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Úterý Červen 12 13:49:53 CEST 2007

Moc si od toho neslibujte. Pokud bezi nekolik procesu ktere silne
zatezuji procesor, pak to trochu znat bude. Jakmile ale tretinu prace je
smerovani paketu pripadne firewall, preklad adres NAT, druha tretina
jsou operace s diskem (treba web cache squid) pak je to spis o par
procent pomalejsi. Prece jen ta rezije systemu na dve jadra neco zabere.
Tezko se to meri, nicmene pokusy na realnych systemech byly v rozmezi -5
az +10 procent vykonu vcetne znacne chyby mereni diky nestejne zatezi,
zavislosti treba na fragmentaci disku, prostupnosti linky a podobne.
Nicmene ta podpora v systemu se znacne vyvyji, takze zcela jiste bude
lepe.

Milan Lysa
P.S. Vsechny moje pocity a testy jsou dle FreeBSD 6.2.