Dostupnost procesoru AMD X2 Athlon se spotrebou 45W

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 12 13:15:11 CEST 2007

Tech cpu zatim moc nebude jeste asi tak par tydnu nez budou na skladech.

Jinak co se tyce 2 jadrovych cpu zalezi na tom jak ten stroj budete
vytezovat . Jestli je tam apache , databaze a pod. a jede v rozumnem
zatizeni tak to urcite pomuze vyrazne . Ostatne treba OpenSuse 10.2 uz je
prelozene s podporou SMP v kernelu takze standardne ma podporu vice cpu .
Ale je to otazka spis konkretnich programu jak obecne podpory OS.

Trebas VMWARE na win XP umi 2 jadra pouzivat perfektne(1 jadro vmware ,
zbytek systemu dalsi).

s pozdravem

snehulak