Přímý přístup na COM z Windows

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 8 09:00:02 CEST 2007

Ale ved hadam to uz nemusime opakovat donekonecna. V tom appnote u ftdi
je to vysvetlene dostatocne presne.

Cely problem je v tom, ze drviva vacsina DOSovskych programov obchadza
"standardny" pristup v DOSe (co je cez sluzbu BIOSu) a chodi priamo na
porty. Ako som uz pisal, tie priame pristupy idu zachytit tiez, ale
"oficialne" to podporovat nikto nebude, lebo by si narobil viac
problemov nez by ich vyriesil.

Samozrejme u Win programov je to inak, tie chodia cez standardne
rozhranie dane vo WinAPI, takze je jednoduche a relativne bezpecne ho
"oficialne" presmerovat kamkolvek.

wek